a message from our sponsors
Leave a comment

Η τελευταία έξοδος / Fuck heteronormativity

Φίλες μου αγαπημένες, ας μιλήσουμε σήμερα για τη λερναία ύδρα που είναι η ετεροκανονικότητα και συγκεκριμένα ας πάμε στον ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ αιώνα, που ως γνωστόν τον έφαγα με το κουτάλι. Μόλις είχε έρθει η ιδιωτική τηλεόραση και μαζί με αυτήν τεράστιες αλλαγές στη ζωή των νεοελλήνων. Από εκεί που το αργότερο στις 02:00 είχε εθνικό ύμνο, σημαία, προβατάκια και λήξη προγράμματος, τώρα η τηληόραση έπαιζε 24/7 και οι εκπομπές συζητήσεων (που τις λέγανε πχια στα αμερικάνικα, “τοκ σόου”) αρχίζανε μετά τα μεσάνυχτα. Μαζι με αυτές εμφανίστηκαν και εκπομπές real life, όπου δημοσιογράφοι έμπαζαν στην κρεβατοκάμαρα των οικογενειών ενσταντανέ από τη ζούγκλα της νύχτας εκεί έξω.

Η διασημότερη εκπομπή αυτού του είδους ήταν το Made In Greece με την δημοσιογράφο μεταγραφή από την κρατική τηλεόραση Σεμίνα Διγενή. Χαμός!

Μια μέρα εκ των ημερών, το θέμα θα ήταν οι ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ, κι επειδή είμαστε πολλές θα ήταν σε 2 μέρη: ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ 1 και 2. Μιλάτε για τον Σροϊντερ πώς τον λένε και την ομοφοβική εκπομπή του: καλά, με μερέντα και βούτυρο μεγαλώσατε; Ξέρεις τι θα πει να βλέπεις πλάνα με κρυφή κάμερα από πιάτσες (πώς τολμάς;), και γκέι άντρες και γυναίκες να μιλάνε στα σκοτεινά, με γυρισμένες πλάτες, συσκοτισμένα πρόσωπα και τετραγωνάκια και να παίζει Υπάρχουν παιδιά που δεν γίνονται άντρες κι Ο Αχιλλέας από το Κάιρο; Χέσε μας, κυρά μου.

Στο πρώτο επεισόδιο μίλησε μια απρόσωπη ρομποτική φωνή μέσα από παραμορφωτή. Και με παραμορφωμένη ηλεκτρονική φωνή είπε ότι είναι υπερδιάσημη υπερτραγουδίστρια που κόντεψε να καταστραφεί γιατί έβγαινε βρόμα ότι είναι λεζβία. Δεν χρειαζόταν να βάλει η Σεμίνα το Μήπως Φταίνε Τα Φεγγάρια (που το έβαλε η καργιόλα) για να καταλάβει όλη η πουστροσύνη και η λεσβιοσύνη ότι μας στέλνει μήνυμα ηχογραφημένο από τις φυλακές τύπου Γ η Αλκηστις Πρωτοψάλτη.

Εκείνη την εποχή είχε γίνει στη Θεσσαλονίκη η πανελλήνια συνάντηση ομοφυλοφιλικών ομάδων με πρωτοβουλία της ΟΠΟΘ. Για την ιστορία, το μόνο ξεπήδησε από αυτή τη συνάντηση και με πρωτοβουλία παιδιών από την ομάδα Κράξιμο ήταν οι πρώτες κινήσεις για την ίδρυση της ACT UP – που υπάρχει φυσικά ακόμα και σήμερα. Για να είναι δίκαιο λοιπόν το ρεπορτάζ έστειλε την κάμερα και τον Αγγελο Πυριόχο, αυτόν τον γνωστό καραγκιόζη, να μιλήσουν κι οι μαχητικές πουστάρες ΧΩΡΙΣ FULL FACE MOTHERFUCKER για το ζήτημα τους (μην ξεχνάτε δεν υπήρχε ιντερνετ και κινητά επομένως πρόσβαση σε δημόσιο λόγο μεσα από εναλλακτικά κανάλια). Το αποτέλεσμα του μοντάζ ήταν ο Θωμάς μας να ανοιγοκλείνει το στόμα του και να κουνά απειλητικά κάτι μπροσούρες και να μην ακούγεται ΤΙΠΟΤΑ γιατί είχε βάλει πάλι γαμημένη μουσική από πάνω τύπου Ο Θωμάς που δεν Θα Γίνει Άντρας και τέτχοια. Χαχα yet another angry queen. Τα θυμάμαι και πονάει η κοιλιά μου από τα νεύρα.

Είχε όμως κι ένα αγόρι που ήθελε να βγει φάτσα καρτα με το ζόρι. Ένα αγόρι με ξυρισμένο κεφάλι, από την Αθήνα, λίγο χαζό δλδ ούτρα σέξυ που έλεγε πόσο πολύ του αρέσει να χορεύει και πόσο πολύ του αρέσουν τα αγόρια και όλα καλά. Δίπλα του ήταν η μάνα του που τον καμάρωνε και του έλεγε χώσε κι αλλα. Μέχρι που, σαν μάνα κι αυτή, ήρθε η ώρα να δώσει συμβουλή. Και μπροστά σε όλη την χώρα η μάνα στράφηκε στο πούστη γιο της και με φανερή την αγωνία της είπε κάτι του στιλ: γλέντησε, χόρεψε, γαμήσου, δώστα όλα τώρα που είσαι νέος. Αλλά φοβάμαι, παιδί μου. Φοβάμαι τι σε περιμένει όταν μεγαλώσεις, όταν γεράσεις. Οι πούστηδες με τους στρέητ ίσως έχουν να πουν πολλά, αλλά όχι τα πάντα από ό,τι φαίνεται.

Λίγο πριν μπω στο ψυχιατρείο, λίγο πριν τα τινάξω όλα στον αέρα, λίγο πριν παρατήσω τα 1200 ζεστά ευρώ μιας και-γαμώ-τις-δουλειές, για μια αμφίβολη κωλοσύνταξη 360 ευρώ, με έπιασε η φωνή της λογικής, η αδερφή μου, σαν τη μάνα του πούστη στη Σεμίνα, και αναγνωρίζω ότι είχε γνησιο, άδολο και ειλικρινές ενδιαφέρον, όσο νόημα έχει αυτό. Αλλά τι να το κάνεις; Δεν μπορούμε να τα συζητάμε όλα με τους στρέητ. Και σαν μια άλλη μάνα πούστη με ρώτησε κι αυτή ανήσυχη: αυτή η ζωή που κάνεις… τα νεαρά αγόρια…., άντε τώρα είσαι 40 όλα κομπλέ, τι θα κάνεις, πάμφτωχος, σε 10 χρόνια; σε 20 χρόνια; Δεν θα σας μεταφέρω την απάντηση που έδωσα (βγάλαμε ακρη), αλλά σας μεταφέρω την απάντηση που θα έδινα σε κάθε πουστράκι και λεζβία που έχει τέτοια υπαρξιακά.

SHEENA IS A PUNK ROCKER.

GO, DADDY! Πούστης τον πούστη ν αγαπά, πουτάνα την πουτάνα, κι ο Μήτσος ο κωλομπαράς τους παίρνει όλους σβάρνα. Χάθηκες Μήτσου’μ….σι περιμενουμι

P.S. Κυκλοφόρησε ένα screen capture από cam4 στο φέησμπουκ που δείχνει την Πάολα να έχει τα χάλια της. Σκυλομούρα, απεριποίητη, με γυαλιά νομίζω, αραιά μαλλιά, γρηά. Και λέει η λεζάντα σε φάση “αυτή είναι η πραγματική Πάολα”.

Ναι, είναι, τι ζόρι τραβάς.

Κι αυτός είσαι ΕΣΥ: Ένας πράκτορας της ετεροκανονικότητας χωμένος στην οργανωτική του Athens Pride. Αλλά αυτά είναι θέμα ενός άλλου ποστ. Οπως καταλαβαίνετε, όχι μόνο βγήκα στη σύνταξη, αλλά θα είμαι κι ο πιο σέξυ συνταξιούχος έβερ, θα κυκλοφορώ με παλούκι και θα λέω ότι είναι η μαγκούρα μου και θα δέρνω κόσμο. FUN FUN FUN. Σας στέλνω εικόνες από το μέλλον, ήταν κάποτε κι ο τραγουδιστής των Limp Wrist ένας σκινάς μπουμπούκι σκέτο. Και να φωνάζει WANT US DEAD, με χίλιους τρόπους μας θέλουν νεκρούς. Αχ, daddy… πάρε με στα γόνατά σου και δείξε μου πράγματα κι εγώ θα σου δείχνω flics από το πρωινό γαμήσι μου να φτιαχνόμαστε….

limp wrist 3

Ήμασταν δυο άγνωστες αδερφές στο ταξί και έπαιζε Τα Φεγγάρια και κλαίγανε βουβά οι πουστάρες κι ο ταξιτζής έβριζε τους πούστηδες. Το παιδί μπροστά ζήτηξε να κατέβει, “κατάλαβες, αδερφή ήταν ο τύπος” με είπε με νόημα ο ταξιτζής. Έγώ έφτασα Τέρμα Χαριλάου και ξαναγύρισα με τα πόδια Καλαχάρι, έξι χιλιόμετρα και βάλε. Όχι σπίτι απόψε, ίσως φταίνε τα φεγγάρια, θα πάω Καλαχάρι, ίσως και κάτι και συμβεί….

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.